вівторок, 7 квітня 2020 р.

Створити блог просто!..

Персональний Інтернет-ресурс педагога

   В нових умовах організації освітнього процесу учитель сучасної школи покликаний експериментувати: здійснювати творчий пошук оригінальних, нестандартних підходів до вирішення різноманітних педагогічних завдань. Продуктом творчого пошуку вчителів можуть (мають) бути нові технології навчання. До таких технологій відносять інформаційно-комунікаційні технології ІКТ.
  Нові освітні технології, технології дистанційного навчання потребують відповідних змін у змісті, методах, засобах і організаційних формах навчання.
Зараз багато ведеться розмов про те, чи потрібен учителю персональний веб-ресурс (сайт, блог) і що це таке? Спробуємо переконати, що сайт, чи блог потрібен сучасному вчителю.
·       Сайт, блог – візитна картка вчителя, де можна розповісти про себе, своє становлення, професійні досягнення та педагогічний досвід, поділитися новинами та оголошеннями. Можна навіть створити сайт(блог)-портфоліо, де ви систематизуєте всі напрацювання до атестації.
·       Сайт, блог – ефективний освітній інструмент педагога – дозволяє йти в ногу з часом, активно застосовувати в своїй роботі нові технології, використовувати можливості дистанційного навчання 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Тут же можна організувати індивідуальну роботу, підготовку до олімпіад, конкурсів, шкільних заходів.
·       Сайт, блог – зручний майданчик для розміщення, систематизації і зберігання власних матеріалів: робочі програми, плани-конспекти уроків, корисні статті та посилання, списки навчальної та методичної літератури будуть завжди під рукою. При цьому зберігати дані можна в будь-яких форматах – текстові, фото, відео, презентації.
·       Сайт, блог – актуальний ресурс для комунікації батьками учнів – можна публікувати важливу інформацію для батьків, проводити опитування, збір потрібної інформації.
·       Сайт, блог – відмінне місце спілкування з колегами – обмін досвідом, обговорення важливих питань, підвищення статусу в професійному співтоваристві, підтримання іміджу сучасного педагога.
·       Використовуючи персональні освітні веб-ресурси можна суттєво підвищити ефективність освітнього процесу, активізувати навчально-пізнавальну та самостійну діяльність учнів, і навіть організувати дистанційне навчання.
·       В умовах сьогодення персональний веб-ресурс (сайт, блог, електронне портфоліо) плюс 30 годин до обов’язкових 150 год. до атестації.

Блог не може бути просто особистим щоденником, для себе краще писати в зошит. Напевно кожен блогер свідомо чи підсвідомо прагне до оцінки своєї творчості, чекає коментарів, зростання переглядів. В соціальних мережах з цим немає проблем, ваша «балаканина» завжди знаходить «вільні вуха». Blogspot, персональні блоги – це інша справа, тут важлива корисність інформації.
Вивчивши стан розробленості проблеми використання та створення персональних освітніх веб-ресурсів для застосування дистанційного навчання в освітньому процесі можна зробити висновок про її актуальність і необхідність впровадження.
Звісно, кожен з вас має свій вибір. Але впевнено кажемо: мати свій сайт, блог (персональний веб-ресурс) – це  круто!
На цих курсах ви зможете створити власний цікавий блог, навчитися його наповнювати матеріалами (причому кількома способами), дізнаєтеся про оригінальні «фішки» в його структурі та дизайні.
Будьте готові потратити купу часу на цей захопливий процес…


Мета програми (вдосконалення ключових компетентностей): 
·     Інформаційно-цифрова компетентність – формування цифрової та професійної компетентності педагогічних кадрів щодо створення та використання персональних освітніх блогів;
·     спілкування державною мовою;
·     спілкування іноземними мовами (комп’ютерний сленг);
·     уміння вчитися впродовж життя;
·     соціальна та громадянська компетентності.
Основні завдання програми:
·     сформувати знання:
а) про технологію створення та використання, класифікації персональних освітніх веб-ресурсів, зокрема навчального блогу вчителя;
б) основи роботи та використання хмарних технологій.
·     удосконалити: 
а) вміння створювати персональний освітній блог засобами інструментів Google; 
б) елементарну комп’ютерну компетентність.
·     розвинути установки до професійного самовдосконалення педагогів.
Навчальні заняття за програмою проходять у формі навчальних тренінгів, індивідуальних консультацій, самостійної роботи.

Ми, тренери цього курсу, вже створили персональні блоги, допомагали колегам, один одному. Проте одна справа – створити, а інша – підтримувати та наповнювати тривалий час. Тому велика вдячність тим випускникам нашого курсу, які продовжать почату справу, вдосконалять створені ресурси, поділяться своїми надбаннями з нами.
Тренери курсу:

 Ірина Криворучко, учитель фізичної культури.

#ТІЛЬКИТАК https://myschollblogg.blogspot.com/  

Віктор Поліщук, учитель Захисту України


#ЗАХИСТИМОУКРАЇНУ! http://viktorpoli.blogspot.com/


КурсБлог Учителя

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
та КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


КурсБлог Учителя

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

І день
Урок 1. (1 год.) Вступне заняття. Презентація блогів учителів від найкращих до просто існуючих, мотивація до створення персонального блогу. Реєстрація в Google, перегляд ресурсів, створення Google-акаунту, ознайомлення з сервісом Google-диск, вибір Blogger, створення блогу.                                                                                                                          
Урок 2. (1 год.) Створення блогу вчителя в Blogger. Оригінальна назва. Навігація по блогу.                                                                                                                 
Урок 3. (1 год.)  Прив’язка до соціальних мереж. Створення публікацій, сторінок.                                                                                                                                                           
ІІ день
Урок 4. (1 год.) Розробка структури блогу, дизайн (попередній), наповнення, особливості форматування. 
Урок 5. (1 год.) Розрив сторінок (відео 6хв, 30с), сховані сторінки, фотоальбоми, перепосилання, прив’язка, зв'язок з соціальними мережами.                                                              
Урок 6. (1 год.) Перегляд готових блогів, обмін думками, зміни кольорів, розмірів сторінок, розміщення ґаджетів та інших чудових дрібничок.
ІІІ день
Урок 7. (1 год.) Завантаження матеріалів через YouTube, SlideShare, папки Google-диска,  вбудовування документів у блог учителя тощо.                              
Урок 8. (1 год.) Повернемося в «хмару». Створення хмарних документів для спільного використання.                                                                                                                         
Урок 9. (1 год.) Google-форми, створення тестів, варіанти оцінювання, використання в блозі (вбудовування, копіювання).                                                                                                 
ІV день
Урок 10. (1 год.) Резервне копіювання, відновлення блогу. Оптимізація блогу.                         
Урок 11. (1 год.) Такі чудові КНОПОЧКИ! Ґаджети, що допомагають.                                 
Урок 12. (1 год.) Кнопка-ґаджет, кнопка в публікації.                                                                   
V день
Урок 13. (1 год.) Мітки, теги, навіщо вони?                                                                                     
Урок 14. (1 год.) Коментарі до сторінок, публікацій, форми відповідей, видалення, блокування дописувачів.                                                                                                                            
Урок 15. (1 год.) Зворотний зв’язок з читачами. Рефлексія.     

  КурсБлог Учителя
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

№ з/п
заняття
Тема заняття
К-сть год.
Дата
Урок 1. 
Вступне заняття. Презентація блогів учителів від найкращих до просто існуючих, мотивація до створення персонального блогу. Реєстрація в Google, перегляд ресурсів, створення Google-акаунту, ознайомлення з сервісом Google-диск, вибір Blogger, створення блогу.
1 год.

Урок 2. 
Створення блогу вчителя в Blogger. Оригінальна назва. Навігація по блогу.
1 год.

Урок 3. 
Прив’язка до соціальних мереж.
Створення публікацій, сторінок. 
1 год.

Урок 4. 
Розробка структури блогу, дизайн (попередній), наповнення, особливості форматування. 
1 год.

Урок 5. 
Розрив сторінок (відео 6хв, 30с), сховані сторінки, фотоальбоми, перепосилання, прив’язка, зв'язок з соціальними мережами.
1 год.

Урок 6. 
Перегляд готових блогів, обмін думками, зміни кольорів, розмірів сторінок, розміщення ґаджетів та інших чудових дрібничок .
1 год.

Урок 7. 
Завантаження матеріалів через YouTube, SlideShare, папки Google-диска,  вбудовування документів у блог учителя тощо.
1 год.

Урок 8. 
Повернемося в «хмару». Створення хмарних документів для спільного використання.
1 год.

Урок 9. 
Google-форми, створення тестів, варіанти оцінювання, використання в блозі (вбудовування, копіювання).
1 год.

Урок 10. 
Резервне копіювання, відновлення блогу. Оптимізація блогу.
1 год.

Урок 11. 
Такі чудові КНОПОЧКИ!
Ґаджети, що допомагають.   
1 год.

Урок 12. 
Кнопка-ґаджет, кнопка в публікації.

1 год.

Урок 13. 
Мітки, теги, навіщо вони? 

1 год.

Урок 14. 
Коментарі до сторінок, публікацій, форми відповідей, видалення, блокування дописувачів.
1 год.

Урок 15. 
Зворотний зв’язок з читачами.
Рефлексія.
1 год.






Немає коментарів:

Дописати коментар